God morgon!

Jag har varit sååå duktig hittills! :)
Har diskat och bäddat och gjort fint. Och nu har jag duschat och håller på att bli klar för att gå ut och dra in till stan. Jag ska försöka hitta en bra skomakare som kan laga min fina väska så jag kan lägga ut den för försäljning. Eller börja använda den själv igen :P Och kanske hitta en hatt...! :)
Vi får se, orkar inte vara inomhus idag iaf. Är nog lite friskare än igår, hoppas på det.

Och ikväll ska vi på stand up och se Anders Ankan Johansson med Albins kompisar. Det kommer nog bli awsome! Jag ska försöka fixa några tidsinställda inlägg som kommer upp under dagen.
Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0