God eftermiddag!

Denna förmiddagen har vi sett på The King's speech och den var superbra!
Fattar att Colin fick en Oscar för det.
Idag ska jag jobba och har precis duschat. Måste blåsa håret. Suck, tidsödande.. :P
Idag blir det som sagt lite jobb och sedan får jag kanske köra hem idag igen och sedan blir nog det fredagsmys. Hade tänkt att gå på After work impro men det hinns inte med, så vi kanske ser någon film sen eller något. Och äter gott! Imorgon är det valborg, men vi ska inte ut och supa.
Vi ska grilla hos svärföräldrarna och kanske hyra en film. Supermys! Jag gör hellre sånt än är ute i parker och håller på. :P Jag är nog en riktig mysgumma, tror jag.
Anyways, kommer in med en bokrecension senare!


Awsome film, se den snart!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Låter som en trevlig valborg.=) Vi har inget inplanerat men det kommer nog bara bli någon god middag och ta det lite lugnt.

2011-04-29 @ 13:09:38
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0