Fallen ängel



Idag läste jag ut denna! Den handlar om Nora och den nya killen som börjar i hennes klass och som hon tvingas sitta bredvid, Patch. Varför får hon alltid kalla rysningar när han är i närheten? Och hur kan han veta så mycket om henne när de inte ens pratat?

Jag tyckte massor om denna boken. Den är typ Twilight light, inte lika mycket kärlek och mer våld och spänning typ. Eller ja, kanske lika mycket kärlek men kärlek på ett annat sätt. Den är skriven på det perfekta sättet iaf, eftersom jag inte kunde/ville lägga ifrån mig den. Det var dock lite läskigt att läsa innan man skulle sova, eftersom det var så spännande så man blev inte precis trött :P
Det är ingen vampyrbok men jag tror nog att om ni gillar Twilight och spänning så är det här rätta boken för dig! Jag hoppas att hon planerar att skriva en till bok snarast! :) Jag vill ha mer!
Rekomenderas såklart! ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag håller på att läsa den boken jag också (:

jag gillar den!

2011-04-11 @ 16:40:38
URL: http://glamorousmysterious.blogg.se/
Postat av: Saga

Riktigt bra bok! =)

2011-04-26 @ 18:54:32
URL: http://liveloveread.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0