Dimmigt

Idag var det superdimmigt när jag gick upp. Nu är det lite bättre men jag tycker det är mysigt med morgondimma om man är ute och går i t.ex. skogen. Och solen kanske lyser igenom trädens lövverk. Vad jag låter poetisk :) Igår satt vi och Skypade till sent igen. Det är så kul att hålla kontakten med någon som bor långt bort. Idag jobbar jag och efter det ska jag hem till mamma och pappa, för ikväll är det kalas för min lilla pappa som fyller 55 år! Grattis fina pappa! Ikväll är det också kalas för en kompis i Frölunda, så vi ska verkligen försöka hinna med båda två! Igår köpte vi dyr glass (Albin köpte Ben & Jerrys och jag slog till på Häagen-Dasz) och tittade på Back to the future 2. Himla spännande, vi får nog se trean imorgon :) eller Shrek! Albin hittade en box med alla fyra i bluray som han fick hem igår. Jag tog med kameran och ska försöka ta lite kort som jag kan visa imorgon. För det blir nog inget mer bloggande idag, är för upptagen med att ha kul och träffa folk! :) Ha en fin lördag!

Kommentarer
Postat av: Robert

Ha en fin lördag du med! :)

2011-04-02 @ 12:25:42
URL: http://www.modestil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0