Burlesque



Idag såg jag denna filmen. Vet inte riktigt vad jag hade väntat mig, men hade läst en recension att Christina inte riktigt kan spela blyg, lantistjej och det stämde ju. Jag gillade visserligen Stanley Tucci, han är grymt bra. Han får ofta spela "bögiga" roller, tror han har ramlat ner i ett litet fack där, men han gör det bra så det är bara kul att titta på! :) De sjöng bra, dansade fint. Jag är lite intresserad av burleskt, det verkar intressant och roligt. Man borde gå på någon sådan föreställning någon gång, hade varit kul att få se Dita (von Teese) in action i sitt martiniglas! :)
Jag tycker iaf att den är sevärd, och det kunde man inte riktigt säga om Vampires suck som jag såg lite senare när Albin hade kommit hem. Det var roliga några få ögonblick men inte så många så jag tänker rekomendera den :P Se den andra filmen istället! :)
Nu ska jag softa med min bok. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0