Boktipset!

Ninanininani...!
Här kommer en liten tipsa på böcker jag tänker hålla utkik efter i vår/sommar. Hoppas ni hittar något som ni också tycker verkar spännande! :)

  • Elisabeth Noble - Vänskapsband, utkommer i maj
  • Marita Conlon-McKenna - Bröllopsfixaren, utkommer i maj
  • Sophia Wolf Lösnitz - Stockholm rosé, utkommer i maj
  • Jane Austen - Stolthet och fördom, utkommer i maj (nyutgåva)
  • Natascha Kampusch - 3096 dagar, utkommer i maj
  • Martina Bonnier - Obsession, utkommer i augusti
  • Lesley Pearse - Elizabeth, utkommer i maj
  • Alexander McCall Smith - Tacksamhetens bortglömda konst, utkommer i juni
  • Jenny Han - Sommaren jag blev vacker, utkommer i maj
  • Douglas Adams - I stort sett menlös, utkommer i april
  • P.C. Cast - Bränd, utkommer i juni
  • Stephenie Meyer - Twilightsagan, utkommer i april
Det är min trevliga lilla lista! Idag ska jag nog sätta mig och skriva en recension till Spill av Sigrid Combüchen som jag läste ut idag. Håll till godo! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0