Top of the morning!

Yesss, idag skiner solen och det är inte många moln på himlen. Totalt motsatt väder från igår, om man nu kan säga så. Känns skönt och jag kan plocka av mig den stickade ponchon, den får vänta lite till.
Idag har jag lust att äta räkor till middag. Räkor och gott bröd, typ snoddas.
Visserligen gillar inte Albin räkor, men han gillar kräftor istället, vilket jag inte alls tycker om. Knepigt. Vi får se om de säljer några goda kräftor och räkor idag annars har jag absolut ingen aning om vad vi ska äta idag. Så kenpigt att komma på!
Hur gör folk? :P

Nu ska jag fixa håret och sedan dra. Hörs senare, vid sju-tiden eller så. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0