Spex!

Ikväll klockan sex så är vi på spex! Rim! :)
Det ska bli så himla kul och jag kommer ha jätteroligt och få alldeles ont i kinderna av allt skrattande! Man har bara så himla kul några ggr per år, och jag vet att detta alltid är ett tillfälle.
Det som är roligt är att det är busk också; då scenarbetarna och regissörerna skojar och busar med skådespelarna på scenen. Kanske ändrar rekvesita eller kommer in och stör osv.
Himla kul!

Något som är mindre kul är att det alldeles nyss började ösregna. Det lät fruktansvärt. Kul att jag ska gå snart, så jag får ta mina gummistövlar igen. Har inget emot dem men då måste jag ta med mig ett par extra skor att jobba i. Annars knarrar jag runt i butiken och det är inte sååå kul.
Men men. Hellre gummistövlar än att bli blöt!
Efter jobbet drar jag till MQ lite snabbt och fixar en klänning. <3 Men nu ska jag fixa håret och sedan dra på mig regnjackan och drar så jag inte missar bussen. Förresten är jag himla trött :( Visste inte riktigt vilken dag det var, trodde det var söndag så jag skulle ha sovmorgon. Men icke. :/
Hörs i eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0