Sleepless i Frölunda

Jahapp, då slog det till igen!
Släckte tjugo i ett, var inte alls trött. Konstigt eftersom jag inte hade sovit så mycket natten innan. Men men, det kan ju komma när som, det vet man ju aldrig. Vet inte exakt när jag somnade men var säkert vaken en liten stund.
Nästan prick fyra vaknade jag. Toalettbesök, tog en liten macka på väg till sovrummet för att somna om.
Men det hände inte.
Jag låg och försökte distrahera mig med att fundera ut vad jag skulle ha för kläder på mig idag och sånt man kan ta till men inget funkade.
Kvart i fem gav jag upp och tog kudden och en bok och la mig i soffan för att läsa. Läste en stund, släckte och försökte sova men det gick inte heller. Attans!
Struntade i att försöka sova vidare och läste istället mer i min tjocka bok. Har dock inte läst ut den än men har kommit en bra bit på vägen.
Vid åttatiden tänkte jag att det fick vara nog och att jag kunde gå och äta lite frukost. Då tassar Albin upp och är nyvaken och söt. Tänkte att det var trevligt med lite frukostsällskap men sedan gick han och la sig igen när det visade sig att han inte behövde gå upp förrän nio :P

Jahaja. :P
Så inatt har jag fått sova ca 4 timmar och jag är oförskämt pigg. Förresten gick jag inte direkt till soffan när jag inte kunde somna om utan jag gick såklart och skrev en att göra-lista för idag. Låg och tänkte på allt möjligt nämligen och det hade varit så onödigt att glömma bort. Det var grejer om lägenheten och födelsedagspresenter och jag vet inte allt.
Men nu är det iaf frukostdags! Även om jag får äta den själv har jag ju alltid tidningen som sällskap. (Var såklart vaken när tidningsbudet kom vid fem, halv sex-snåret) Hörs senare!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0