Sko-ordning

Nu har jag packat upp alla flyttkartonger men det är fortfarande lite stökigt. Men det känns bra! Vi har bott i nya lägenheten i två veckor och tre dagar och alla kartonger är uppackade.
Bra av oss! :) Jag packade upp klädkartongen fast det är väldigt trångt bland tröjor och kjolar och sånt. Men allt är uppe iaf, det är viktigt. Och så har jag försökt ordna bland alla skor också.
Såhär blev det!


Nu är alla skorna ute ur kartongerna och står uppradade så jag ser hur alla ser ut. Det är skillnad från hur jag hade det förut:


Såhär såg det ut innan. Så det jag fixade idag ser ju mycket roligare ut. Men jag sparade några fina kartonger.


När jag kastade bort kartonger hittade jag dessa fina! Mina snygga Acneskor som jag funderar på att sälja eftersom jag inte använder dem.


Älskar klacken!


Såhär blev det i andra överskåpet. Till skillnad från förut:


Det ser himla mycket bättre nu än innan. Yes!


Men alla kartonger blev över måste jag ju göra av någonstans... Återvinningen får de åka till. Men hur ska man bära dit alla?


Några till. Hm. Får kanske be mamma om hjälp eller så.

Har gjort något konstruktivt idag iaf, känns bra. Mamma hämtar inte mig förrän halv nio eller så, jag har alltså mycket dötid för jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på.
Kanske spela. Spelade nämligen inte förut utan var duktig och fixade och trixade.
Men kommer in med ett inlägg senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0