Sen kväll

Varför går jag alltid och lägger mig så sent?
Om jag bestämmer mig för att sova nu måste jag stänga av datorn och göra mig iordning, bort med smink och tandborstning först. Vilket säkert blir att jag inte kommer i säng förrän tolv. Suck. Tur att jag inte börjar förrän tre imorgon iaf. Lite sovmorgon.
Blev inget tittande på Mary Poppins, bara lite i början men jag tröttnade för Albin skulle skruva ihop möbler och det fanns ingen text så jag orkade inte. Jag kikar en annan dag när det är tystare. :P

Albin har fixat ihop två bänkar (tror jag det är) och en hylla med en dörr till hittills. Jag har skruvat ihop skohyllan, alldeles själv. Den heter Tjusig :) Fotar den imorgon, nu MÅSTE jag verkligen sova!
Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0