Sabrina

Nej, nu borde jag fixa något att äta.
Albin lämnade en halv kartong med thaimat, det kanske jag äter. Eller så äter jag de två kycklingspetten (sweet chili) som jag köpte idag. Jag funderar på det iaf, och samtidigt se på Sabrina som Albin köpte åt mig igår på bokmässan!



Den är från '54 och är säkert himla rolig att se! De gör inte sådana filmer längre, så det är extra kul att titta då. De pratar annorlunda och klär sig så jäkla snyggt och Audrey är alltid snygg och underbar!
Tänkte måla mina naglar i nya nagellacket jag fick av svärföräldrarna också, så får vi se om jag inte kikar in här sen också :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

SV: Jag får nog skriva upp mig på en sån lista då! :) jag ska verkligen försöka att få biljetter till premiären iaf :)

2010-09-25 @ 21:45:14
URL: http://tintura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0