Phantom of the Opera

Jag lyssnar på soundtracket till Phantom of the Opera och tänkte blogga lite. Kultiverat värre! :)
Eftermiddagen spenderades i lägenheten, dit svärföräldrarna tittade förbi en stund också. Väldigt trevligt med sällskap och kunskap från svärfar i olika tekniska lägen.
Efter de hade gått satte vi ihop soffan. Det gick rätt bra, och var rätt lätt faktiskt. Vi satte upp en lampa i sovrummet också.


Här är förresten de fina hyllorna vi fixade ihop igår.


Man behöver skruvar när man ska fixa ihop en soffa.


Alltid bra med filtfötter! Även kallade möbeltassar.


Den är nästan färdig!


Almost!


Jag ser inte jättenöjd ut men det är jag! :)

Sedan gick vi till slänget med alla kartonger och pyssel, så nu ser det rätt fint ut faktiskt. Vi borde dock dammsuga men då måste vi ta dit dammsugaren först och det är lite svårt på cykel.
Vi åt soppa alldeles nyss och tittade på ett avsnitt av Glee.

Imorgon ska jag till färgaffären och fixa lite fin färg hos min kompis som jobbar där. Sedan blir det väl också lite fika med en kompis. Och har planerat att äta på Jensens Böfhus med Albin, när han har slutat på jobbet för jag har en kupong så man får en gratis biff. Det kan man ju inte missa! :)
Nu ska jag läsa lite i en bok jag började på idag; Vickis vintagebutik.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0