Ny klänning!

Hej hopp, nu är jag hemma från jobb och stanbesök. Hittade två fina klänningar!
En från MQ (planerat köp) och en från H&M (halvt planerat köp, hade spanat på den innan). Ni får foton såklart!


Fina klänningen från Stockhlm, från MQ. Den är lite draperad och himla smickrande :)


Klänning från H&M! Säkert alla har den, men jag tyckte den var så fin och jag kände mig som en prinsessa i den och varför skulle jag inte få göra det? Därför köpte jag den :)


Man kan ha den utan axelband också. Fint!

Den svarta klänningen tänkte jag ha ikväll, på spexet, med rosa skor och min fina blå kappa. Fotar sedan.
Nu ska jag äta sen lunch/tidig middag; Billys panpizza! :P

Kommentarer
Postat av: MADDES

Hej! Hur mår du idag? Vilka underbart fina klänningar du köpt :D Kram

2010-09-18 @ 18:39:19
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0