Ny dörr!!

Yeah, jag är pinsamt glad över den nya dörren :)
Den är jättefin men det kan ju aldrig jämföras med ett par snygga skor. Eller ett par halvsnygga. Men ändå!
Nu kan ingen tjuv komma och tjyva för det är typ omöjligt med alla dessa lås vi har, mohahaha!


Hjälp, dörren är borta! Den gamla alltså.


Sedan skulle han tydligen riva stället. Med kofot!


Stökade ner gjorde han också. :P


Ja, jisses vad de gör..


Det såg illa ut ett tag men det ordnade sig.


Nya dörren stod snällt och väntade på sin tur.


Där är den igen, kofoten!


Där är den nya, fina dörren!

Jag antar att ni hellre hade sett en bild på en svettig hantverkare, men så roligt ska vi inte ha det. Nu måste jag dammsuga lite. Har förresten duschat och det var superhärligt! :) Nytvättat hår och allt, yummie.
Sedan ska jag ner till torget lite och kolla läget. Kommer in med ett inlägg om en stund med bilder från promenaden i tisdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0