Myskväll

Nu sticker jag snart iväg till mamma för myskväll, Oliver hämtar vi upp på vägen.
Jag tror det kommer bli bra, så slipper jag vara ensam idag :)
Men det kommer vara sämre med inlägg från mig när jag är där för deras internet är så fruktansvärt segt. Och så ska jag ju jobba imorgon och på tisdag.
Men det ordnar sig, det kommer iaf några inlägg imorgon, men kanske inte lika många som igår och idag :)
Hoppas ni har haft en mysig helg så hörs vi!
Få inte måndagsdepp utan kämpa för vardagsglädje med film och musik och bra böcker och glöm inte vänner.
See ya!

Kommentarer
Postat av: MADDES

ja jag får köra på det någon dag ;)

2010-09-26 @ 22:57:45
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0