Morgontrött

Jag är så tröööött!
Vaknade tio i fem och var jättepigg. Stor suck. Lyckades på något vänster somna om igen och sedan tvingas gå upp vid halv åtta. Jag har ingen tidning :(
Den kommer först på tisdag, så jag får klara mig utan den. Jaja.
Idag blir det jobb i fyra timmar och sedan packa ner småsaker och mina skor i flyttkartonger i andra lägenheten. Förhoppningsvis får vi hjälp av svärfar som kan köra lite lådor redan idag. Vore skönt att få det gjort.
Vi har redan planerat in vad vi ska köpa nästa gång vi åker till Ikea. Galet! Vi har varit där sjukt mycket redan.
Nu ska jag fixa håret och sedan sticka iväg till jobbet. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0