Lite shopping

Hej hopp, nu är jag hemma igen.
Det gick bra hos astmasköterskan, jag hade jättebra värden och fick blåsa och då hade jag förbättrat mig sen förra gången jag var där. Hurra! Nu är min astma bra igen, tror jag iaf. Det känns bra, har inte haft problem på länge och senaste gången jag fick åka till akuten var nog vid nyår. Eller var det förra nyår? Hmm.. Det var ett litet tag sedan iaf. Känns bra. Som sagt :P

Sedan drog jag in till stan och kikade runt lite. Fårskinnsjackan på Lindex finns fortfarande bara i Large, inte i min storlek. Suck suck. Köpte en jättesöt tröja på H&M!


Fin va?

Hälsade på hos Albin som jobbade idag och köpte några böcker.


De får ligga i min hög med böcker som jag ska läsa men inte hunnit.


Jag köpte också en skvallertidning och senaste Bubbleroom.


Hittade en fin kofta på H&M också.


Fin detalj med kedja.


Nu ska jag äta lite äpple och läsa lite skvaller men kommer in med ett inlägg inan vi sticker till Ikea.

Kommentarer
Postat av: MADDES

Den där koftan är riktigt snygg, spanade på den senast i måndags :p

2010-09-16 @ 18:15:18
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0