Lillasyster

Efter den fina promenaden i Gunnebo åkte vi hem till min morbror för att hälsa på min nya kusin, som är en månad gammal precis idag. Och jag hade inte sett henne förut! Skandal av mig!
Hon var så himla liten och röd!
Det är lite synd men hon har inget namn än så de kallar henne Lillasyster, för hon är ju minn andra kusins lillasyster. Rätt logiskt :) Jag tycker Kleopatra skulle vara roligt men det kanske blir lite jobbigt att heta. Lite som Sol eller Måne. Men men.

Det var iaf kul att vara där och jag hjälpte lillkusinen Anton att äta lite. Och han spelade lite musik på någon leksak och dansade. Han var riktigt groovy :D Nej men han kände av musiken och kunde dansa lite, så himla söt var han! Jag tog lite bilder men har ingen sladd här så får lägga upp dem i helgen eller så. Vi får se när det blir.
Nu ska jag softa lite innan jag lägger mig och läser mer om Rom i min lilla guidebok som jag har lånat av mamma.
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0