Jag, målare?

Jag satt igår och funderade om garderobsmålningen.
Och tänkte helt plötsligt: jag kan ju måla! Jag är ju ledig imorgon och ju fortare man målar desto fortare torkar färgen och vi ska ju flytta i veckan så det är ju bra om det har torkat tills dess. Man måste antagligen måla två ggr och då är det ju himla bra om det börjas.
Så idag tänkte jag bli målare. Sitter och väntar på att Albin ska duscha klart så jag kan hoppa in och duscha och sedan bege mig rätt snart. Ingen tid att förspilla här inte!
Kan luncha i Mölnlycke också, det blir nog trevligt. Får inte glömma att ta med oömma kläder som jag kan vara målarproffs i.


Jag målade några fönster i april. Det är ju nästan samma sak?

Annars händer det inte så mycket idag. Blir ingen fika idag så jag kan måla hur länge jag vill och sedan hem och packa lite kartonger innan vi äter middag på Böfhuset.
Det kan bli lite svårt att fota när jag ska måla eftersom jag får måla ensam, Albin jobbar, men det går säkert att lösa på något sätt.
Vi hörs later!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: PAUSE

duktigt att måla :D kommer säkert bli fint

2010-09-06 @ 15:05:41
URL: http://www.finest.se/pause

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0