Ikea-besök (igen)

Som vanligt är jag helt slut efter ännu ett Ikea-besök! Mamma gav oss skjuts hem men det fanns inte plats för alla kartonger vi ville släpa hem så Albin ringde sin pappa (och bror) efter hjälp. Och det fick han.
Men mamma och jag åkte i förväg. Mamma kan inte bära tungt, för hon har en liten skada i armen så jag fick bära upp alla kartonger själv. Och det innan Albin kom hem!
Känner mig trött, stark och duktig. :)

Vi har köpt hyllor som ska stå bredvid TV:n. Vi tittade på garderober också men kom fram till att vi måste hem och mäta och fundera först. Men det verkar vara väldigt roligt om vi kunde skaffa det, det fanns många fina (och dyra!).
Jag har inte hunnit äta middag än så jag tror det blir nyponsoppa och lite snoddasbröd. Vill titta på Mary Poppins också! Har nämligen inte sett den än, känner mig dålig pga det. :/ Det är ju en klassiker liksom.

Nu blir det sen middag! Hörs om en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0