I don't care how we look walking down the street

Morron!

Kände mig lite konstig igår. Dumt. Lite andningsbesvär och lite ont i magen. Hade lite konstig värk i magen imorse också. Vet inte alls vad det är. Jag bor ju hos mamma, allt ska väl vara bra då?
Vet inte, det kanske går över snart.

Idag är det jobb! Det känns så konstigt att jobba när man varit ledig en dag och jag är antagligen ledig imorgon också, då vi ska få ny dörr. Jättebra med ny dörr, bättre lås och titthål, yay!
Jag ska vara där och hålla koll så de inte skräpar ner :P
Igår skulle vi äta prinsesstårta men mamma orkade bara en halv och jag orkade inte ens det. Så då har vi till idag också! :) Och mamma orkade inte kolla klart på Alice i underlandet så vi ska nog kika klart idag istället.

Nu måste jag sticka, för jag ska hinna handla något innan jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0