Helt borta

Det var så himla konstigt. När jag vaknade imorse, då visste jag inte vad det var för dag. Kollade klockan och tänkte "är det lördag? då är jag försenad!". Tittade på klockan igen. Hmm.. Jag går nog upp nu. Funderade om jag skulle jobba idag. Ja, det skulle jag nog. Sedan kom jag på att det är tisdag, och att jag verkligen ska jobba idag.
Och min tidning har kommit idag! Yay! Nu blir det morgnar med GP, nice nice. NU får jag veta vad som händer i världen.

Snart ska jag sticka till bussen men har verkligen ingen lust. Det regnar och blåser som fasiken. Suck. Igår, när jag var ledig och egentligen inte behövde gå någonstans, då sken solen men idag, när jag ska ut och gå till bussen, då är det skitväder. Typiskt. Men men, får bita ihop och leta fram gummistövlar och regnjacka.
Hörs later.

Kommentarer
Postat av: rock n roll mamma

typsikt höstväder med regn o blåst..



hoppas att det blir lite sol hos er under dagen. här har vi solsken nu-kan ju ändras fooort

2010-09-14 @ 09:31:39
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: MADDES

Denna gång blev det ingen shopping i sthlm, men kommer åka dit igen inom de närmaste veckorna så då blir det nog lite mer shopping :) Vart bor du?

2010-09-14 @ 14:36:13
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Julia

de e läskit när man tappar bort sej helt, speciellt när man stressar ihjäl sej för att sen fatta att de e helg ^^

2010-09-14 @ 20:40:22
URL: http://underthesamesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0