Härlig måndag?

Jag försöker peppa mig själv redan nu att det kommer att bli en härlig måndag, så kanske det blir det? Vem vet? :) Nu sitter jag iaf här och är nästan klar med allt duschande och sminkande och det är en timme kvar tills jag går hemifrån. Hm. Känns konstigt att slippa åka två timmar varje dag.
Men ska visserligen hem sedan och sedan tillbaks hit igen så då kommer jag upp i två timmar :P
Men imorgon ska jag inte åka någonstans! Och jag fyller år, yay! :)
Mamma sa att vi ska äta gott och mysa, det tycker jag låter utmärkt. Funderar på att köpa varsin prinsesstårtebit  så det blir lite lyxigt i vardagen, en vanlig tisdag :P

Yes yes, jag har dessutom fått sms av Albin! Yay! Blev glad, även om vi inte kommer kunna höras så mycket medan han är borta. Men ett sms då och då kan han iaf skicka, så det känns bra. <3
Nu ska jag kika lite på TV. Hoppas ni får en härlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0