Hantverkare

Igår ville inte datorn vara med och leka. Jag kunde kolla lite bloggar men den ville inte Facebook och inte blogg. Så jag såg klart på Alice med mamma istället.
Jag trooor hon gillade den :) Vi tittade på extramaterialet också. Det är häftigt hur mycket de kan göra! Och så är det alltid kul att höra regissören (men kanske bara Tim Burton) berätta hur han ville förmedla sitt budskap genom filmen. Och se Johnny såklart!

Nu är jag hemma och är ledig idag! Åkte hemifrån mamma ganska tidigt, så jag hann inte duscha. Och nu när jag är hemma vågar jag inte duscha för det ska komma hantverkare och byta ut vår gamla dörr mot en snygg och nyare. Och det står inte när de ska komma! Men jag tänkte att hantverkare kommer alltid för tidigt så jag var här halv tio. Men de är ju inte här? Och inget står det på lappen.
Och jag vågar inte duscha för tänk om de kommer då??
I-landsproblem deluxe!
Förstår hur jobbigt det är att bo själv ibland :)



Vet inte riktigt vad jag ska göra med denna dagen förutom att vänta på hantverkarna. Blogga lite såklart. Duscha förhoppningsvis.
Det var nog det :P Får komma på lite annat också. Men nu ska jag läsa bloggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0