Gone baby gone

Nu ska jag sticka in till stan och mammas jobb, så ska vi hämta upp vovven på hans dagis. Hem och byta om för att sedan gå runt Labra. Kan ju inte gärna promenera i klänning, tokigt! :P
Efter det ska vi nog äta god mat och mysa lite i soffan, förhoppningsvis framför Alice i underlandet. Mamma har inte haft tid, hon jobbar så himla mycket, tar med jobb hem och sitter till sent och går upp tidigt. Men förhoppningsvis skulle det vara klart idag, så jag hoppas hon kan ta det lugnt ikväll.

Igår såg jag Gone baby gone som gick på nian. Spännande men läskig. Hatar när barn far illa, det är så himla otäckt. Men den var ändå sevärd.

Nej, nu tar jag och drar, hörs kanske ikväll om internet är snällt!

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: nä precis en stor header är ju aldrig fel :D

jag håller på å försöka få till den perfekta bilden/bilderna som jag ska göra header av men de vill sig inte riktigt som jag vill ;)

2010-09-28 @ 17:19:10
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0