Födelsedagsdag

Hejsan!
Solen lyser även fast det blåser och är lite småkallt. Jag har på mig den fina röda klänningen med rosett och fickor och känner att jag lyser upp min dag lite mer på det viset.
Imorse sjöng mamma och Oliver för mig. Fast vovven sjöng mindre och pussades mer, om jag ska vara ärlig. När mamma hurrade tyckte han att det inte gick för sig och hoppade på henne och pussade henne också. Brorsan säger att han blir lite orolig när saker inte är som de brukar och då vill han "lugna ner" flocken :)
Han är allt bra söt iaf.

Har fått massa grattiskommentarer på fejjan och några söta släktingar har ringt också. Och älskade Albin har ringt och vi pratade i nästan nio minuter, fast det är jättedyrt så gjorde vi det ändå. För han sa att ibland fyller folk år och man älskar dem och vill ringa och berätta det för dem. <3
Han är så himla gullig och fin. Skönt att han har det bra där borta.
Mormor ringde igår, fast hon är på Kreta, och önskade mig grattis i förskott för idag skulle hon ner i någon ravin och då kanske det inte skulle gå och ringa. Sötisen.
Pappa och brorsan är i Norge men ringde ändå. Alla är bortresta :P
Men mamma och jag ska mysa ikväll och jag har precis köpt två prinsessbakelser som vi kan mumsa på efter maten. Är hemma just nu, för internet hos mamma funkar inte så det är hopplöst att vara där. Kan ju inte glo på TV hela dagen :P Ska spela lite när jag är här och kanske städa lite, får se.
Har varit dåligt med blogguppdatering men igår funkade inte nätet alls, imorse funkade det men gick fruktansvärt segt.

Jaja. Kommer in med inlägg senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0