Flyttdag igen

Nu har vi nästan flyttat allt! Albin är iväg en sista sväng med sina föräldrar och min mamma har precis gått efter att ha hjälpt mig diska allt vi hade packat ner som skulle vara i köket. Så nu ser det hemtrevligt ut i alla skåp och lådor. Inga plastglas, yay! :)
Alla fina glas och skålar står på sina platser. Fast det är lite kaos även där, för jag vet inte riktigt var jag vill ha allt. Jaja. Har packat upp alla mina skor. Tror det är alla iaf.. Känns riktigt bra, kan fota sen. Väskorna är i ett skåp också. Skulle vilja ha dem lite mer synliga men men. Får fundera på det också.

Är helt slut i fötterna och rejält hungrig. Hoppas på att de kommer snart så jag kan hjälpa till att bära upp saker och sedan ta en macka. Korv stroganoff blir det senare, så bara en liiiten macka.
Kommer in med ett inlägg senare, nu ska jag ringa Albin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0