Every day feels like sunday

Morron!
Idag har jag tagit det lugnt (hittills) och det har varit jätteskönt. Ätit frukost i lugn och ro, duschat och tvättat håret. Men söndagar har en tendens att bli lite tråkiga. Synd.
Jag ska dock försöka få söndagen att bli lite rolig! Hur vet jag inte än :P Kan börja med att sortera lite böcker, det gör mig alltid glad. :)

Jag gillar ordning. Kaos är okej hos andra men avskyr det om det skulle vara hos mig. Så därför måste jag städa lite. Diska. Men bara lite! Imorgon ska jag tvätta i tvättstugan för första gången. Spännande! Undras om det är samma maskiner eller om det är andra.. Hm. Får jag se imorgon.

Hörs av lite senare, nu ska jag diska! Kommer in med bilder om hur hyllorna blev med filmer i sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0