Duktighet

Jag hade tänkt att vara såååå duktig idag innan jag stack till jobbet, men jag orkar bara inte.
Det är fredag, då får man väl ta det lugnt och softa?
Hade planerat att försöka packa en flyttkartong med böcker eller köksprylar vi inte använder just nu, eller något överhuvudtaget men jag fixar det inte. Vet inte varför, men det går inte :P
Jag har dock vikt tvätt, så jag har iaf gjort något ordentligt. Och bloggat ett lång inlägg. och diskat. Men nu tog det stopp!

Jag tror bestämt att jag lägger mig i soffan och läser ut min lånebok, så jag kan lämna tillbaks den och börja på mina köpta böcker istället. De ligger i högar, och jag vill verkligen hinna med att läsa alla men det kommer ju massa nya böcker hela tiden som också är fruktansvärt spännande!


Ena bokhögen..


Och den andra högen.

Har en bok som heter "Garderoben" också, som handlar om hur man på bästa sätt fixar till sin garderob så den passar en själv. Har inte ens hunnit bläddra i den men det vore väl dags snart så jag kan organisera min garderob bättre. Just nu är det kaos. Iaf bland alla tröjor. Och klänningarna får inte riktigt plats att hänga och det är massa konstiga lådor och hyllor. Men det får jag alltså göra när jag har läst ut min lånebok!

Jag kommer in med ett inlägg senare om en handväska som jag väldigt gärna skulle vilja sälja, en riktigt fin en som är helt oanvänd. (Ja, jag är galen)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0