Det dummaste idag

Alldeles nyss på bsusen hem kom det på två tanter. Eller ja, medelålders kvinnor. Folk är så känsliga när man säger tanter om dem.
Iaf, de kom på och satte sig snett emot mig. Den ena påpekade att hon inte hade stämplat när hon gick på, borde hon inte gå och göra det? Den andra sa "Nej, det är bara för statistiken man stämplar".
Ursäkta? Det var det dummaste jag hört idag. Eller på hela veckan. Och då är det lördag idag!
Det kan vara så att folk stämplar och betalar så att bussarna finns till? Tänk om alla gjorde som de tanterna.
Fick sån lust att fråga om de hade betalat för maten de hade i kassarna, eller om de trodde att de bara förde statistik i butikerna också.
Men jag sa inget som tur var, jag är inte så bra på att bita ifrån och vara cool och kaxig. Jag är liten och snäll och beskedlig istället.

Kommer in med en outfitbild snart.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Albin Olsson

Jag antar att kvinnan hade månadskort. Då måste man inte stämpla, men för statistikens skull är det bra om man gör det.

2010-09-08 @ 09:51:56
URL: http://albinolsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0