Dålig uppdatering

På söndagar brukar jag ofta störa mig på alla andra bloggerskor och bloggare.
Ingen uppdaterar flitigt på söndagar, varför??
Det är då man har som tråkigast (eller är det bara jag?) och kanske piggar upp sig med att läsa lite bloggar men det är ju svårt om ingen har bloggat :P Eller så är alla bakis.
Trist. Jag är aldrig bakis, för jag häller inte i mig så mycket så jag mår dåligt, kan man gräns som tur är.

Har suttit och spelat på Wii ett tag nu, har dock fastnat lite så jag tar en paus. Kommer aldrig mamma och hämtar mig? Efter hon har hämtat mig ska vi hämta lille Oliver, för han ska vara med mamma i veckan.
Jag kanske ska gå och välja ut några trevliga filmer vi kan se. Hmm..
Jag vet! Vi kan se Alice i underlandet för den har inte mamma sett än, fast jag lånade ut den för länge sen. Bra ide, Josie! :D


Ten little sailors från And then there were none.


Spännande spel!

Visserligen är inte spelet jättespännande eftersom jag vet vem mördaren är :) Har ju läst boken. Det är lustigt, den heter Tio små negerpojkar och Ten little niggers i orginaltiteln men nu har de ändrat det till And then there were none (Och så var de bara en). Tycker att det är lite dåligt men det är klart att det inte låter jättebra.
Nu ska jag försöka spela lite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0