Dagens outfit

Såhär fransk såg jag ut idag!
Men jag kände mig mer fransk imorse, lite mystisk också. Men men. Hittade inte min basker och tänkte att det var lite overkill om jag hade stoppat en baugette under armen så ni fick bara dessa bilderna.
Men hoppas ni uppskattade dem ändå. :P


Lite suddig, ber om ursäkt men blixten är elak.


Skinnjacka: H&M. Tröja: TopShop. Jeans: H&M. Skor: Ellos. Halsband: Snö. Armband: Gina Tricot.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite i låneboken och äta lite ostbågar, sedan ska jag cykla iväg till lägenheten med en lampa och en mopp och vi ska skruva ihop några hyllor. Kommer kanske in med ett inlägg innan jag cyklar, annars ikväll!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0