Badkarsproblem

Jag glömde blogga om det som hände igår.
Albin tog ett bad, vilket aldrig har hänt sedan vi flyttade in :P Kanske mest för det tog sån himla tid att tappa upp vatten. Iaf, när han hade tappat ut vatten så blev det typ översvämning på hela badrumsgolvet! Mattorna var helt dyngsura och hans strumpor som hade legat på golvet droppade av vatten.
Helt galet!
Jag tror det är något fel på avloppet, det tar lite tid för vatten att rinna ner. Farligt. Vi får berätta för någon innan vi flyttar.

Jag tänker inte bada badkar! Tänk om det rinner ner till grannen? Jisses, då blir hon ännu surare än vad hon varit förut.
Jag har på mig mina fina hatt-örhängen nu :) Like them a lot! Nu ska jag kika lite på Asos hemsida, har en rabattkod som jag tänkte använda.

Kommentarer
Postat av: Liza

vart har ni flyttat förresten? :)

2010-09-09 @ 01:08:06
Postat av: Josie

Vi flyttar ungefär 800 m, fågelvägen :) Nära Frölunda Torg.

2010-09-09 @ 10:54:00
URL: http://fernsehapparat.blogg.se/
Postat av: Sara

Eller så kan ni ju bara rensa avloppet. Det samlas liksom hår och annat skräp där som med tiden gör att det blir stopp om man inte underhåller...

2010-09-09 @ 19:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0