Vad gör man inte för sina vänner?

Jag vet att mina vänner skulle tycka minst lika mycket om mig om jag inte hade välstädat och putsat hem och bjöd på det allra dyraste jag kunde hitta. Jag vet ju det.
Men ändå springer jag runt här och stressar för att det ska se fint ut.
Nu har jag bakat, dammsugit och städat badrummen. Har slängt lakanen till tvätten och bytt ut alla handdukar mot nya, mysiga och ska snart bädda rent.
Men först ska jag handla allt gott jag kan komma på. Sedan måste jag duscha, för jag känner att jag stressvettas. Blä. Aldrig hänt förut men någon gång ska väl vara den första.

Vi hörs kanske ikväll, annars imorgon. Ha en superdupermysig kväll, allihop!

Kommentarer
Postat av: Robert

Scream såg man när man var liten... då var man väl "rädd". Men nu skrattar man mer åt filmerna. Ganska roliga komedier.

2010-10-30 @ 16:55:32
URL: http://www.modestil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0