Underbara lördag!

Hello! Jag känner mig som Pollyanna och är superglad, fast min väckerklocka inte ringde imorse så är jag på toppenhumör! Kanske för jag kände mig så piffig i min kontors-chica outfit som jag sportade idag. :)
Och ni får tom kort på den, yay för er! :)


Inget big deal, men kände mig piffig :P
Skor: H&M. Leggins: Gina Tricot. Kavaj: Zara. Linne: H&M. Halsband: present från Albin. Armband: Gina Tricot. Klocka: Guess.


Lite suddig bild men såhär har jag sett ut idag. Plus min blåa kappa.

Har susat omkring lite inne i stan och köpte lite presenter till mamma och lite filmer till mig, för jag var på Movieline och jag kan bara inte motstå! Men det var extrapris (som vanligt) och rätt billigt, så jag ruinerade mig inte iaf. Skönt det.
Snart ska jag sticka hem till mamma igen. Jag funderade på att ta med lite sminkprylar och lära henne att lägga en fin makeup, för hon vill gärna bli lite extra fin ibland men det är ju inte lätt om man blir irriterad och röd i ögonen av mascara. Så jag köpte en allergitestad åt henne, hoppas den funkar. Annars fick vi lämna tillbaks den sa den snälla butikstjejen som dessutom slog in den. Jag är alltid noga med att tacka för besväret och om de slår in, för jag vet att man blir glad av det ;)
Tips till alla er; tacka alltid butiksassistenter, det gör våra dagar! :D Många önskade mig en trevlig lördag och fin helg, och man blir alltid på så bra humör då, jag lovar. Kanske är därför jag är extra pigg och glad :)
Men nu ska jag städa liiite och sedan kolla efter bussar så jag kan dra mig hemåt.
Kommer kanske in med ett inlägg innan jag drar, annars ikväll. Promise! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0