Trötthet

Nu har vi kommit hem från middagen! Jag tog tyvärr inga bilder, men det blir lätt så när man kommer hem, då tar man det mest lugnt och låter mamma och pappa bjuda på mat :)
Jag visade lite bilder från Köpenhamn från bloggen, som de inte hade sett och lite annat. Annars satt vi mest och åt och pratade. Och åt efterätt, mums :) Busade lite med vovven också.
Han är så snabb! Och busig och kan bitas löst, han är så lätt att göra glad. Myshund <3

Nu är jag trött och funderar på att slappa lite i soffan innan jag går och lägger mig, för imorgon är det jobb. Jobbar en del i veckan, det blir mer än vanligt, vilket är kul! Men jobbigt :P Hinner nästan inte med att träna men det får klämmas in på onsdag eller torsdag. Ska klippa mig lite på torsdag också, skönt att få det gjort.
Och imorgon har Gina Tricot tjejkväll, där de har 20 % på allt (tror jag), så det ska jag nog gå på efter jobbet. Fun times :)
Men hoppas att ni har haft en himla mysig kväll, så skriver jag igen imorgon innan jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0