Trollhår

Jag har låtit mitt hår självtorka. Wrong!
Jag ser ut som ett litet lockigt troll, inte jättecharmigt. Men orkade inte pausa filmen bara för att blåsa håret, det känns så tjejigt :P Jaja, det ska ändå klippas lite imorgon, så vem bryr sig..? Förutom jag då, tydligen.
Och nej, ni får ingen bild. :)

Imorgon är jag ledig, yay! På schemat står klippning, sedan lunch hos mormor och morfar och på kvällen blir det kanske Ikea. Vi får se.
Nu är jag trött och funderar på att göra mig iordning och sova, så vaknar jag kanske fin som en rosenknopp.
Vi har ätit lite Ben & Jerrys som vi köpte förut. Mistake för min del, jag gillar inte choklad så mycket. Tusan! Vanilj och jordgubb är godare men de hade inte den jag vill ha. Får leta runt en annan dag.
Hoppas ni har haft en mysig kväll! Nightie night!

Kommentarer
Postat av: Robert

Alltså, låter superklyschigt nu men det var perfekt. Hade sol och 30+ (lite för varmt), kyrkan (Skellefteå Stadskyrka är så vacker) och gästerna var bäst! Vill inte gå in mer på detalj... haha :)

2010-10-27 @ 23:33:36
URL: http://www.modestil.se
Postat av: sofia

sv: jag beställde hem när lagret började ta slut så det blev enbart lite creamer :) bättre än inget eller vad säger du ;) haha ja precis. typ 5 frågor om varje produkt. as skönt

2010-10-28 @ 08:57:31
URL: http://sufias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0