Träningsvärk efter någa timmar?

Kan man få träningsvärk så fort som på bara några timmar?
Har redan lite ont i ryggen och benen :P
Brukar gilla träningsvärk men nu har jag inte tränat på aslänge, så det kommer väl kännas mer idag antar jag. Hoppas inte jag har ont imorgon på jobbet :P Usch usch.

Snart ska jag nog krypa ner i sängen och läsa lite, är så himla trött redan.


Bjuder på en bild på min fina pizza!

Den var jättegod som vanligt och jag åt tyvärr två sådana bitar. Borde nöjt mig med en men nej, det gick inte för det var så gott och nu sitter jag och är jättemätt. I-landsproblem! :P
Hoppas ni har haft en bra dag, för det har jag haft! :) Hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0