Top Model-recension

Ja, lite så :P
Upplägget var ju rätt samma som innan och tjejerna är ju rätt lika utom att de var rätt hyper i år.
Jag tyckte dock att de valde rätt dåligt med vissa tjejer.
Vet inte om det var någon som inte blev vald som jag hellre hade sett vald men två tjejer hade jag gärna sluppit se bland de tolv som blev valda. Tjejen med peruk, Alsa..något; hon var inte så duktig tyckte jag. Rätt vanlig. Och arga bitchen som hade varit med i någon annan säsong kom ju också med. Helt fel.
Hon hade nog inte blivit hjälpt med terapin, för hon verkade vara lika arg och bitchig som sist, hon kommer bara visa det lite senare bara. Misstänker jag :)

Tycker att det är synd att Miss Jay inte ska sitta med i jyrun, vad jag har förstått, istället blir det Anna Vintours högra hand. Det kan ifs bli spännande. Men jag hoppas att de bitchiga tjejerna åker ut. Som en annan tjej sa: det har aldrig varit en bitch eller elak tjej som har vunnit.
Man kommer inte långt här i världen om man är elak. Kanske inte för snäll heller men det skadar aldrig att visa respekt och vara vänlig. Om man har varit ovänlig mot folk, kan det hända att man träffar dem igen och då minns de säkert att någon har varit ovänlig mot dem. No good.
Anyways, jag tyckte ändå att det var roligt att titta på, Tyra är alltid snygg.



Bloggar mer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0