Sovmorgon

Jag planerar in en sovmorgon imorgon, eftersom jag inte börjar förrän tre. Skönt!
Vi hann förresten med bussen och kom i (ganska) god tid till kalaset och god mat och fin släkt! Skönt att vi kom dit och inte bara satt hemma. För då hade jag ju varit tvungen att laga mat :P

Det var så fint när vi hämtade Albin. Jag gick in själv och så satt svärisarna kvar i bilen och väntade. Det var så fint när jag fick syn på honom, blev så glad och vi kramades massa och pussades och var glada att se varandra :) Han hade tydligen sett mig ovanför men jag hade ju såklart inte sett honom, busen.
Men det är himla skönt att ha honom hemma igen. <3
Imorgon ska vi då ha sovmorgon och sedan spela lite spel på förmiddagen, tror jag bestämt. Luncha lite och sedan ska jag jobba men på kvällen ska vi äta gott kött och bara mysa. Kanske se en fin film, vem vet?
Nu ska jag ta mig en liten macka tror jag, och sedan lägga mig och läsa i sängen.
Men vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0