Solig morgon


Albin tog en morgonbild när solen lyser på huset.


Fint va?

Nu är mitt hår färdig färgat! Har visserligen bara färgat utväxten lite men det känns bra ändå. Har inte fixat till det än, så ser inte så stor skillnad. Och sedan har jag inte glasögonen på mig nä, så det kan ju vara det också.
Såhär såg jag ut när jag väntade på att få tvätta ur hårfärgen.


Tufsig frisyr och mantel (handduk).

Fixar kort på håret sen, men jag tror inte det blev mycket skillnad. Sedan ser nästan aldrig Albin skillnad när jag har färgat håret, inte ens när det är han som har hjälpt till mig, så då kanske ni inte heller ser skillnad :P Så kan det vara. Nu ska jag duscha lite snabbt, sedan ska vi nog växla pengar och äta lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0