Slapp söndag

Det har inte hänt jättemycket här i lägenheten utom att jag har bakat, vi har handlat lite, städat, diskat, ätit lite sen lunch och satt i två extra bordsskivor så bordet är lite längre.
Synd att vi bara har sex stolar :P
Förut hängde det tvätt över hela lägenheten. Såg lite knas ut.


Torkstället var helt fullt.


Och alla stolar var upptagna.


Och lakanen fick vi hänga på några garderobsdörrar.

Så kan det gå när man tvättar fyra tvättar!
Nu håller jag på att pyssla lite inför fikan senare. Finns inte jättemycket att göra kanske, men man kan ju ställa fram lite så slipper man stressa sedan.


Har redan bullat upp med bullar och kladdkakor!

Nu ska jag nog lägga mig och läsa en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0