Regnblöt

Det regnar som attans ute! Och jag slängde mitt paraply imorse, för det var trasigt. Hade planerat att köpa ett när jag kom till torget men det glömde jag såklart bort och gick hem i min basker och blev blöt. Men inte om håret, mohaha!
Tittade in hos Bianco och hittade ett par fina skor som jag visar sedan. Fick också en goodiebag som låg och väntade på mig när jag kom hem. Nice. Visar den sen. :P
Nu är jag jättehungrig och måste äta något litet. Kan inte äta middag redan liksom, ska ju träna sen och allt. Hoppas verkligen inte det regnar när jag ska cykla :( Och Albin ska nog inte med heller, för han hittar inte sina träningsbyxor. Jag tror bestämt att han har gömt dem på något bra ställe så jag inte ska kunna tvinga med honom :P
Men men, skriver snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0