Pysseldag

Morgon! Nu igen. Att de inte orkar. Jaja.
Snart sticker jag till jobbet. Funderar starkt på att köpa med mig lite te någonstans och mysa lite med när jag öppnat. Får se om jag hittar något.
Igår satt jag och pysslade lite, skrev ett kort till en kompis som snart fyller år, och satte på massa söta klistermärken. Det är så kul att pyssla! :)
Snart får jag ta tag i att laga några smycken. Det ska nog inte vara så svårt, har ju en tång.
Idag kikar jag nog förbi Bianco på hemvägen också, de har tydligen 50 % rabatt. Vet inte om det är på allt eller om det är utvalda grejer men det kan ju inte skada att titta, right? :)

Jag har tidsinställt ett inlägg så det kommer ett innan jag slutar. Fun! Jobbar bara fyra timmar, så det är lite skönt att vara ledig på eftermiddagen.

Förresten har jag fått ett rätt svar till minitävlingen. Publicerar inte hennes svar, för då vet ju ni :P Men skynda på, en present kvar! :)

Kommentarer
Postat av: Maria - fashionstars ☆

haha bra då kan du ju komma fram lite i alla fall!

scusa, non ho capito

"förlåt, jag förstår inte"

2010-10-27 @ 09:54:17
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Emelie!

I'm awesome! :D

2010-10-27 @ 17:22:57
URL: http://nodisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0