Night at the museum

Nu är maten alldeles strax klar och då ska vi äta god lövbiff med gräddsås och pommes (för att det är så gott, äter jag det gärna ofta som ni kanske märker :P) och se på Night at the museum för den har inte Albin sett.
Fast jag har nog sett den typ fyra ggr. Och det har kommit en tvåa också och den vill jag se men den kan ju inte Albin se om han inte har sett första.. Ja, ni fattar!

Tvättningen gick bra, nu kan jag börja packa saker om jag vill, för allt jag ville ha tvättat är tvättat och håller på att torka. Yay! Har en kvart kvar på Mary Poppins som jag ska se klart sen.
Underbar film! Den är typ som Sängknoppar och kvastskaft, som jag älskade när jag var liten. Lite samma skådisar också :P Men men, se den! Iaf om ni gillar musikaler och gamla filmer. Like I do :)
Nu är det mat-, film- och mysdags! :)

Kommentarer
Postat av: Robert

oh lövbiff... nu blev jag sugen... har inte hunnit äta nåt idag förutom en tallrik yoghurt. :(

2010-10-31 @ 21:38:25
URL: http://www.modestil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0