Morgonblogg

Morron! Alla vakna? Strålande!
Har sovit så konstigt inatt. Vaknade tjugo över fyra, toa, försökte somna om - omöjligt!
Låg och tänkte på tråkiga saker, låg och tänkte på avslappnande saker men inget funkade. Vet inte om jag slumrade till och hörde någon i köket. Då visste jag att klockan var iaf efter halv sju. Vaknade sedan igen och då var det tyst så då skyndade jag mig upp, för jag ville ju inte försova mig. Så vid åtta gick jag upp.
Jobbigt. Har ingen ordentlig väckarklocka här nämligen, använder mobilen ibland men den vill inte riktigt funka som jag vill. Men efter inatt kommer jag hem till min vanliga väckarklocka, yay.

Idag är det jobb och ikväll ska mamma och jag mysa till det med lite god thaimat. Imorgon är jag ledig och ska hem.
Ska nog träffa min lille kusin från Dalarna som är här lite kort, så han kan få se lägenheten. Och så kommer älskade Albin hem också! <3
Jag har försökt göra så fint, så han kan komma hem till ett fint hem :) Visst låter det lite klyschigt när man säger det så? Men tänk själva, vad härligt det är att komma hem till ett hem som inte är stökigt.
Anyways, jag ska göra mig lite iordning men kommer nog in med ett inlägg om boken innan jag drar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0