Modebilder


Bilder från ett fotojobb i Sofis Mode. Älskar det!


All styling är underbar, vill ha allt!


Paris-chict.


Massa fint!


Kamelfärgade kläder borde man ju också skaffa.

Det var de bilderna jag ville lägga upp igår men då funkade det inte. Men nu så! Tyckte så himla mycket om Paris-temat, det var väldigt fint.
Nu sitter jag med lite färgat hår och väntar. Albin har (motvilligt) hjälpt mig med hårrötterna men jag ska fixa resten av håret om en liten stund. Hoppas det blir bra...
Målade naglarna igår också, väldigt noggrant.


Samma blågröna nyans som innan.

Jag skriver senare!

Kommentarer
Postat av: luffi

Goo morron!!



Kikar runt bland nya och trevliga bloggar och hamnade här! Allt bra denna morgon!?



Kram Luffi

2010-10-14 @ 10:02:00
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Sandra

sv: ja de är i alla fall sköna för att vara höga skor hehe :P har lite problem med det annars tyvärr!



ja haha! ibland när jag är glad att jag lyckats packa ner allting så kommer jag på sen att jag inte packat ner necessären! den är ju sjukt stor så får man planera om allt igen :P

2010-10-14 @ 16:55:47
URL: http://corniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0