Minitävling!

Jag tänkte ha en liten minitävling för bloggen. Ingen big deal, men jag visar ett foto och så kan ni gissa vad jag ska klä ut mig till på maskeradfesten vi ska ha på lördag, här hemma hos oss.
De två som har svarat snabbast skickar jag varsin liten present till! Glöm inte att antingen skriva din blogg eller mailadress så att jag kan kontakta dig om adressuppgifter så att du verkligen får presenten!


Detta är en av mina accessoarer, vad tror du att jag ska klä ut mig till?

Hoppas det inte är för svårt, och tävlingen håller på tills torsdag, alltså i två dagar! Om ingen kommer på det imorgon, kan jag ju komma med någon mer ledtråd.
Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Emelie!

Cigarettmunstycke! Audrey Hepburn!

2010-10-27 @ 02:19:29
URL: http://nodisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0