Middagsdags!

Nu ska jag klä på mig och åka iväg till middagen! Det börjar inte förrän halv sju men eftersom det tar en timme att åka, så får man börja åka halv sex. Lite tråkigt men vi får skjuts hem sen, och det är alltid trevligt.
Jag sitter redan i halsduk och i min basker som jag rotade fram. Ser nog lite knasig ut men det kan jag bjuda folk på denna söndagen. Märkte när jag cyklade förut att jag måste börja använda mössa och vantar. Det är för kallt utan, iaf när man cyklar.
Nu ska jag försöka få tag på Albin också, så ska vi gå till bussen tillsammans. Hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Robert

Tips på anime? Ehh.. hm.. Trigun är rätt rolig. Elfen lied är snuskigt äcklig. Ergo Proxy ska tydligen vara bra. Det var bara några :)

2010-10-24 @ 17:47:22
URL: http://www.modestil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0